Zwroty i reklamacje
Zwroty
Możesz skorzystać ze swojego prawa do odstąpienia od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Po odebraniu zamówienia masz 14 dni na jego zwrot – wystarczy, że produkty są nieużywane i zapakowane w oryginalne opakowanie.
Możesz również skorzystać z gotowego formularza – pobierz formularz odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje o możliwości odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie Sklepu.
Pamiętaj:
Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi być zapakowany w oryginalne opakowanie i odpowiednio zabezpieczony do wysyłki.
Zwrot produktu dokonujesz na własny koszt.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Po otrzymaniu zwrotu oddamy pieniądze tą samą metodą, którą wybrałeś(-aś) przy zakupie – chyba że ustalimy inaczej.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami: reklamacje@vivoplena.pl
Reklamacje
Masz problem z przesyłką? Możesz złożyć reklamację na adres: reklamacje@vivoplena.pl.
W treści maila należy podać:
- numer zamówienia,
- zdjęcie reklamowanego produktu przedstawiające problem,
- opis przyczyny reklamacji.
Możesz również skorzystać z gotowego formularza – pobierz formularz dotyczący reklamacji.
Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni od zgłoszenia.
Szczegółowe informacje dotyczące zasad rozpatrywania reklamacji znajdują się w Regulaminie Sklepu.
