Zwroty i reklamacje

Zwroty

Możesz skorzystać ze swojego prawa do odstąpienia od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Po odebraniu zamówienia masz 14 dni na jego zwrot – wystarczy, że produkty są nieużywane i zapakowane w oryginalne opakowanie.

Możesz również skorzystać z gotowego formularza – pobierz formularz odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje o możliwości odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie Sklepu.

Pamiętaj:

Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi być zapakowany w oryginalne opakowanie i odpowiednio zabezpieczony do wysyłki.

Zwrot produktu dokonujesz na własny koszt.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Po otrzymaniu zwrotu oddamy pieniądze tą samą metodą, którą wybrałeś(-aś) przy zakupie – chyba że ustalimy inaczej.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami: reklamacje@vivoplena.pl

Reklamacje

Masz problem z przesyłką? Możesz złożyć reklamację na adres: reklamacje@vivoplena.pl.

W treści maila należy podać:

  • numer zamówienia,
  • zdjęcie reklamowanego produktu przedstawiające problem,
  • opis przyczyny reklamacji.

Możesz również skorzystać z gotowego formularza – pobierz formularz dotyczący reklamacji.

Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni od zgłoszenia.

Szczegółowe informacje dotyczące zasad rozpatrywania reklamacji znajdują się w Regulaminie Sklepu.