Regulamin

Regulamin serwisu internetowego vivoplena.pl

Niniejszy Regulamin (dalej jako „Regulamin”) określa zasady korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną, w tym zawierania umów kupna-sprzedaży („Usługa elektroniczna”), poprzez stronę internetową dostępną pod adresem https://vivoplena.pl/ (dalej jako „Serwis”).

Usługa elektroniczna świadczona jest przez przedsiębiorcę Bonviro sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kruczej 16/22, 00-528 Warszawa, REGON: 387161275, NIP: 6342981949, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000862823, kapitał zakładowy: 5 000,00 zł, pod adresem internetowym https://vivoplena.pl/.

§ 1. Definicje

  1. Sklep internetowy – platforma internetowa dostępna pod adresem https://vivoplena.pl/ (także jako „Serwis” lub „Sklep”) poprzez, którą można zarejestrować Konto w Usłudze elektronicznej i korzystać z Usługi elektronicznej;

  2. Dzień roboczy – dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót;

  3. Dostawca – Bonviro sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kruczej 16/22, 00-528 Warszawa, REGON: 387161275, NIP: 6342981949, nr KRS: 0000862823;

  4. Dostawca usługi płatniczej – zewnętrzny (dla Dostawcy) podmiot obsługujący płatność online w Serwisie; w zależności od wybranej formy płatności będzie to:

    1. Dostawca usługi PayU – PayU
    2. Dostawca usługi ApplePay
    3. Dostawca usługi Google Pay
    4. Dostawca usługi Przelewy24
    5. Karta płatnicza
    6. BLIK
    7. Za pobraniem
    8. Płatność odnawiana automatycznie co miesiąc, w cyklu liczonym od daty złożenia pierwszego zamówienia, dokonywana za pośrednictwem karty płatniczej (debetowej lub kredytowej) i obsługiwana przez Shopify Payments – w przypadku Zamówień Abonamentowych.

  5. Doręczyciel - oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy zamówionych Produktów, tj.:

    1. Firma Kurierska Inpost (w tym paczkomaty)
    2. Firma Kurierska DPD

  6. Konsument – za konsumenta uważa się Użytkownika będącego osobą fizyczną korzystającego z Usługi elektronicznej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

  7. Konto – indywidualny dla każdego Użytkownika panel, uruchomiony na jego rzecz przez Dostawcę, po dokonaniu przez Użytkownika rejestracji w Serwisie i zawarciu umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej, za pośrednictwem którego zalogowany Użytkownik może wprowadzać dane i zarządzać nimi, a także uzyskiwać informacje o dokonanych Zamówieniach w Sklepie internetowym;

  8. Produkty – towary oferowane na stronach Sklepu i będące przedmiotem Zamówienia; Dostawca prowadzi sprzedaż Produktów w postaci suplementów diety, które w świetle ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 nr 171, poz. 1225 ze zm.) nie stanowią produktu leczniczego, a środek spożywczy, którego celem jest uzupełnienie normalnej diety, będący skoncentrowanym źródłem witamin lub składników mineralnych lub innych substancji wykazujących efekt odżywczy lub inny fizjologiczny, pojedynczych lub złożonych, wprowadzany do obrotu w formie umożliwiającej dawkowanie, w postaci: kapsułek, saszetek z proszkiem, proszków przeznaczonych do spożywania w małych, odmierzonych ilościach jednostkowych, z wyłączeniem produktów posiadających właściwości produktu leczniczego w rozumieniu przepisów prawa farmaceutycznego. Suplementy diety nie stanowią zastępstwa dla produktów leczniczych przepisanych i zaleconych do stosowania Klientowi przez lekarza.

  9. Profil Użytkownika – część Konta Użytkownika, poprzez którą zarejestrowany i zalogowany Użytkownik może zarządzać swoimi danymi (w tym danymi osobowymi) w szczególności modyfikować dane w zakresie wskazanym na Koncie, a także przeglądać historię Zamówień;

  10. Regulamin – niniejszy regulamin, udostępniony w formie umożliwiającej jego (nieodpłatne) zapisanie i odtworzenie oraz zapoznanie się z nim przez Użytkownika w dowolnym miejscu i czasie; Regulamin określa warunki funkcjonowania i korzystania z Usługi elektronicznej; W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

  11. Usługa elektroniczna – usługa świadczona przez Dostawcę drogą elektroniczną na podstawie Regulaminu i poprzez strony Serwisu. Na Usługę elektroniczną składa się m.in. możliwość korzystania z Konta, Profilu Użytkownika, a także możliwość składania Zamówień i zawierania Umów kupna-sprzedaży Produktów (nazywa dalej także „Umową kupna-sprzedaży”);

  12. Użytkownik – posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych osoba fizyczna, korzystająca z Usługi elektronicznej;

  13. Zamówienie – złożenie oświadczenia woli przez Użytkownika o chęci zawarcia Umowy kupna-sprzedaży Produktu za cenę wskazaną na stronach Sklepu internetowego;

  14. Zamówienie Abonamentowe (zwane dalej także „Subskrypcją”)– oznacza Zamówienie składane przez Użytkownika w systemie abonamentowym na comiesięczny zakup wybranego/ych przez Użytkownika Produktu/-ów- bez konieczności składania każdego miesiąca osobnych (dodatkowych) oświadczeń przez Użytkownika, obowiązujące do czasu jego anulowania przez Klienta lub Dostawcę na zasadach opisanych w § 6 ust. 11 i 12. Postanowienia niniejszego Regulaminu odnoszące się do Zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do Zamówień Abonamentowych;

  15. Zarejestrowany Użytkownik – Użytkownik, który utworzył Konto w Sklepie internetowym oraz korzysta z Usługi elektronicznej jako zalogowany Użytkownik.

§ 2. Zasady ogólne

  1. Usługa elektroniczna świadczona jest przez Dostawcę pod adresem internetowym https://vivoplena.pl/ zgodnie z niniejszym Regulaminem oraz przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w tym ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy kodeks cywilny.
  2. Dostawca jest także stroną Umowy kupna-sprzedaży jako Sprzedawca. Ilekroć niniejszy Regulamin odnosi się do Sprzedawcy lub ilekroć na stronach Sklepu internetowego mowa o Sprzedawcy ma się na myśli Dostawcę, tj. Bonviro sp. z o.o.
  3. Dostawca jest administratorem danych osobowych Użytkowników. Zasady ochrony prywatności, w tym danych osobowych przez Dostawcę, a także Polityka cookies opisująca zasady wykorzystywania przez Dostawcę plików cookies opisuje Polityka prywatności dostępna pod adresem: https://vivoplena.pl/pages/polityka-prywatnosci

  4. Dane kontaktowe Dostawcy to:

    W przypadku kontaktu telefonicznego, koszty połączenia są zgodne z posiadaną przez Użytkownika taryfą i są takie same, jak zwykłe koszty za wykonanie połączenia.

  5. Korzystanie z Usługi elektronicznej, w zakresie w jakim Użytkownik nie zawiera z Dostawcą Umowy kupna-sprzedaży Produktów, jest bezpłatne. Wraz jednak ze złożeniem Zamówienia, na zasadach opisanych w Regulaminie, powstaje po stronie Użytkowania obowiązek zapłaty ceny wskazanej na stronach Sklepu internetowego oraz pozostałych należności wymienionych w § 8 ust. 4.
  6. Dostawca nie świadczy usługi płatniczej. Dostawca wyłącznie umożliwia skorzystanie w tym zakresie z zewnętrznych dostawców realizujących płatności online. Płatności obsługuje zewnętrzny Dostawca Usługi Płatniczej.

§ 3. Zasady świadczenia Usługi elektronicznej i elementy Usługi elektronicznej

  1. Użytkownik może na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie korzystać z Usługi elektronicznej, w tym:

    1. przeglądać treści zamieszczone w Sklepie internetowym;
    2. otrzymywać od Dostawcy drogą e-mailową - po uprzednim wyrażeniu na to zgody - informacji handlowych, w tym informacji o promocjach, ofertach handlowych, kodach rabatowych, dostępności produktu, newslettera, ankiet satysfakcji klienta;
    3. rejestrować i korzystać z Konta oraz Profilu Użytkownika, a także modyfikować treść Profilu Użytkownika;
    4. składać Zamówienia, w tym zamówienia Abonamentowe i zawierać Umowy kupna-sprzedaży Produktów.

    Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit b. ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną zakazuje się dostarczania przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym, w tym zakazuje się:

    1. podawania przez Użytkownika nieprawdziwych danych osobowych;
    2. podawania i publikowania treści bezprawnych, nieprawdziwych, naruszających chronione prawem dobra osobiste osób trzecich, prawo autorskie i prawa pokrewne lub wykorzystania Sklepu internetowego w takich celach;
    3. publikowania treści, w tym treści reklamowych, których rozpowszechnianie w Internecie jest zabronione;
    4. kopiowania, modyfikowania, rozpowszechniania, transmitowania lub wykorzystywania w inny sposób jakichkolwiek elementów Serwisu i baz danych udostępnianych w Serwisie, z wyjątkiem, korzystania z nich w ramach dozwolonego użytku;
    5. podejmowania jakichkolwiek działań, które mogą utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie Sklepu internetowego.

    Korzystać z Usługi elektronicznej może wyłącznie osoba fizyczna mająca pełną zdolnością do czynności prawnych.

  2. Usługa polegająca na otrzymywaniu od Dostawcy drogą e-mailową informacji o promocjach, ofertach handlowych, kodach rabatowych czy dostępności produktu wiąże się z monitorowaniem przez Dostawcę zachowania Użytkownika podczas korzystania ze Sklepu internetowego i obserwowania jego aktywności oraz wyborów, a także wykorzystywania wynikających z tych obserwacji wniosków. Wyrażenie zgody na otrzymywanie tych informacji jest jednoznaczne z wyrażeniem przez Użytkownika zgody na to monitorowanie.

§ 4. Zawarcie Umowy o Usługę elektroniczną

  1. Dla korzystania z Usługi elektronicznej niezbędny jest dostęp do Internetu. W toku rejestracji Konta, a także korzystania z Usługi elektronicznej należy podawać prawdziwe dane.
  2. Korzystanie z Usługi elektronicznej wiąże się z koniecznością zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu. Użytkownik ma zawsze możliwość zapoznania się z treścią Regulaminu i pobrania go na swoje urządzenie (nieodpłatnie). Użytkownik zobowiązany jest przestrzegać postanowień Regulaminu.
  3. W celu złożenia Zamówienia wymagane jest potwierdzenie przez użytkownika zapoznania się z Regulaminem. Potwierdzenie to następuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówienia (tzw. checkbox).
  4. Zarejestrowanie Konta w Sklepie internetowym wymaga:

    1. podania swoich danych osobowych, przy czym podanie niektórych z nich może być opcjonalne. DANYMI niezbędnymi do zarejestrowania Konta są: adres e-mail, login użytkownika, hasło użytkownika. DANYMI opcjonalnymi są: imię, nazwisko, numer telefonu;
    2. zapoznania się i potwierdzenia zapoznanie się z Regulaminem poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rejestracyjnym (tzw. checkbox);
    3. posiadania aktywnego konta e-mail;
    4. wybrania podczas rejestracji opcji „zarejestruj się” oraz kliknięcia na link aktywacyjny podany w treści wiadomości e-mail wysłany przez Dostawcę na adres e-mail, o którym mowa wyżej w ppkt „c” (dalej jako „Aktywacja konta”).

  5. Dane opcjonalne, o których mowa w ust. 4 powyżej nie są niezbędne dla świadczenia usługi, choć ich dobrowolne podanie może wiązać się z rozszerzonymi funkcjonalnościami Usługi elektronicznej. Takimi funkcjonalnościami może być m.in. otrzymywanie dodatkowych kodów rabatowych drogą mailową – pod warunkiem uprzedniego wyrażenia na to zgody przez Użytkownika.
  6. Otrzymywanie przez Użytkownika od Dostawcy drogą e-mailową informacji handlowych, tym informacji o promocjach, ofertach handlowych, kodach rabatowych, dostępności produktu, newslettera, ankiet satysfakcji klienta, może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu przez Użytkownika zgody na to. Zgoda ta może być przez Użytkownik cofnięta w dowolnym momencie przez kliknięcie na link podany każdorazowo w wiadomości e-mail lub przez wybór stosownej opcji na Profilu Użytkownika.
  7. Otrzymywanie przez Użytkownika od Dostawcy informacji wymienionych w ust. 6 za pośrednictwem wiadomości SMS jest także możliwe wyłącznie po wyrażeniu przez Użytkownika zgody na to. Zgoda ta może być przez Użytkownika cofnięta w dowolnym momencie przez wybór stosownej opcji na Profilu Użytkownika lub przez kontakt z Dostawcą.
  8. Do zawarcia umowy na świadczenie usługi drogą elektroniczną dochodzi przez zrealizowanie przez Użytkownika wszystkich warunków opisanych w ust. 4 i z chwilą aktywacji Konta.
  9. W momencie aktywacji konta poprzez otwarcie linku, o którym mowa w ust. 4 lit. d powyżej, dochodzi do zawarcia Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej.
  10. Na adres e-mail, o którym mowa w ust. 4 lit a i c. może być założone tylko jedno Konto Użytkownika.

§ 5. Korzystanie z Konta

  1. Korzystanie z Konta uzależnione jest od rejestracji Użytkownika oraz zalogowania do Konta.
  2. Korzystaniem z Usługi elektronicznej związane jest z typowymi zagrożeniami, jakie wynikają z korzystania z Internetu, w tym z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, stąd Użytkownik powinien chronić dostęp do swojego Konta poprzez odpowiednio mocne hasło, chronić także dostęp do skrzynki e-mail podanej w czasie rejestracji, stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie hasła.
  3. Zakazane jest umożliwianie dostępu do Konta (np. poprzez udostępnienie loginu i hasła) innym osobom.
  4. Przypomnienie hasła do Konta następuje poprzez podanie adresu e-mail, który był wskazany w czasie Rejestracji. Na ten adres e-mail przesyłana jest wiadomość umożliwiająca reset hasła.
  5. Powiadomienia dotyczące korzystania z Konta, a także informacje dotyczące zawarcia i wykonania Umów sprzedaży, w tym dostawy Produktów, będą przesyłane na adres poczty elektronicznej podany przez Użytkownika w formularzu rejestracyjnym.

§ 6. Okres obowiązywania Umowy, wypowiedzenie umowy i odstąpienie od niej

  1. W przypadku Użytkowników, którzy zarejestrowali Konto w Sklepie internetowym, Umowa o Usługę elektroniczną, w zakresie usług opisanych w § 3 ust. 1 pkt a – c Regulaminu zawierana jest za pomocą środków komunikacji elektronicznej i obowiązuje przez czas nieoznaczony (do czasu wypowiedzenia Umowy przez którąkolwiek ze stron). Użytkownicy, którzy zarejestrowali Konto w Sklepie internetowym maja prawo w każdej chwili wypowiedzieć Umowę o Usługę elektroniczną, wysyłając oświadczenie o tym drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w § 2 ust. 4 Regulaminu. Dostawca na adres podany na Koncie w ciągu 14 dni prześle mailowo potwierdzenie zakończenia świadczenia Usługi elektronicznej.
  2. Z wyjątkiem sytuacji, o których mowa w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, opisanych w Regulaminie poniżej - Użytkownikom, będących Konsumentami:

    1. którzy zarejestrowali Konto w Sklepie internetowym w zakresie usług opisanych w § 3 ust. 1 pkt a – c Regulaminu lub
    2. którzy za pośrednictwem Sklepu internetowego zawarli Umowy- kupna sprzedaży Produktów

    przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów w terminie 14 dni liczonych od dnia zawarcia Umowy, poprzez wysłanie Dostawcy oświadczenia o odstąpieniu. Oświadczenie można wysłać Dostawcy e-mailowo lub na adres siedziby Dostawcy wskazany wyżej. Prawo do odstąpienia od Umowy kupna-sprzedaży w przypadku Produktów nabytych w ramach Zamówień Abonamentowych dotyczy z osobna każdego z Produktów nabytych w danym miesiącu.

    Dostawca po otrzymaniu oświadczenia Użytkownika o odstąpieniu od umowy niezwłocznie przesyła mu (e-mailowo lub za pośrednictwem operatora pocztowego, w zależności od tego, w jakiej formie Użytkownik złożył oświadczenie o odstąpieniu) potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W tym celu Użytkownik może posłużyć się wzorem formularza odstąpienia, stanowiącym załącznik do niniejszego regulaminu.

    Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się dla:

    1. Umowy kupna-sprzedaży Produktów od dnia objęcia Produktów przez Użytkownika w posiadanie (lub dnia, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Użytkownika weszła w posiadanie Produktów), a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,
    2. o Usługę Elektroniczną termin liczony jest od dnia zawarcia umowy.

    Zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:

    • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    • w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;

    O braku możliwości odstąpienia z przyczyn wskazanych wyżej Konsument zostanie poinformowany przed złożeniem Zamówienia, a także w potwierdzeniu zamówienia.

    Użytkownik odstępujący od umowy, ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Użytkownik ponosi wyłącznie bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

    Zwrotu płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakimi przy opłacaniu Zamówienia posłużył się Użytkownik, chyba że Użytkownik wyraźnie zgodził się na inną formę zwrotu płatności. Przy czym Sprzedawca uprawniony jest do wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od Użytkownika towaru.

  3. W przypadku Użytkowników, którzy nie zarejestrowali Konta w Sklepie internetowym, w celu zakończeniu korzystania z Serwisu, należy zamknąć okno przeglądarki.
  4. Zakończenie umowy o Usługę elektroniczną nie wpływa na ważność lub skuteczność Umowy kupna-sprzedaży Produktów.
  5. W przypadku naruszenia Regulaminu (z winy Użytkownika) Dostawca ma prawo zablokować Konto (na czas do wyjaśnienia sprawy – nie dłużej niż 30 dni) lub nawet wypowiedzieć Umowę o Usługę elektroniczną. Wypowiedzenie przez Dostawcę umowy jest równoznaczne z usunięciem Konto Użytkownika w trybie natychmiastowym. Wypowiedzenie umowy zostanie poprzedzone wezwaniem do zaniechania naruszeń z zakreśleniem terminu co najmniej 7 dni, chyba że wypowiedzenie umowy ze skutkiem natychmiastowym jest niezbędne w celu zapewnienia zgodności Usługi lub działania Serwisu z przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
  6. Dostawca ma prawo zablokować treści publikowane przez Użytkownika w Serwisie lub gromadzone przez niego na Koncie lub ma prawo zablokować Konto Użytkownika, w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia, lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych.
  7. Dostawca może także wypowiedzieć Umowę o Usługę elektroniczną z miesięcznym terminem wypowiedzenia, w przypadku:

    1. niekorzystania przez Użytkownika z Konta przez okres co najmniej 24 miesięcy,
    2. likwidacji Sklepu internetowego lub Serwisu.

  8. Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy o Usługę elektroniczną, a także o blokadzie Konta lub blokadzie konkretnej treści zamieszczonej przez Użytkownika zostanie przesłana na adres mailowy wskazany na Koncie, wraz z uzasadnieniem tej decyzji, chyba że blokada treści lub Konta następuje na żądanie uprawnionego organu, a przepisy zakazują przekazania wskazanej informacji.
  9. Usunięcie Konta oznacza utratę dostępu do materiałów udostępnionych na Koncie (bez utraty prawa dostępu do swoich danych zgodnie z postanowieniami Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwanym dalej jako „RODO”). Pomimo usunięcia Konta, Dostawca może przetwarzać dane osobowe Użytkownika m.in. w zakresie niezbędnym do realizacji uzasadnionego interesu Dostawcy, tj. w celu dochodzenia, ustalenia lub obrony przed roszczeniami, a także w celu wykonania obowiązków publicznoprawnych (np. podatkowych) – zgodnie z postanowieniami Polityki prywatności i przepisami RODO.
  10. Usunięcie Konta przez Użytkownika nie wyłącza możliwości ponownej rejestracji przez tę samą osobę, chyba że Konto zostało usunięte przez Dostawcę z winy Użytkownika (poza sytuacją, o której mowa w ust. 7), a termin przedawnienia roszczeń z tytułu naruszenia przez Użytkownika Umowy o Usługę elektroniczną jeszcze nie minął.
  11. W przypadku Zamówień Abonamentowych Użytkownik uprawniony jest do rezygnacji z dalszego otrzymywania Produktów – przez złożenie Dostawcy oświadczenia o rezygnacji z umowy na Zamówienia Abonamentowe. Oświadczenie o rezygnacji z umowy na Zamówienia Abonamentowe można złożyć za pośrednictwem panelu klienta dostępnego na stronie internetowej Sklepu, wysłać Dostawcy e-mailowo lub na adres siedziby Dostawcy wskazany wyżej. W tym celu Użytkownik może posłużyć się wzorem formularza rezygnacji, stanowiącym załącznik do niniejszego regulaminu. Umowa na Zamówienia Abonamentowe ulega rozwiązaniu z chwilą otrzymania przez Dostawcę oświadczenia o rezygnacji, a Dostawca niezwłocznie zaprzestaje realizacji kolejnych dostaw Produktów oraz pobierania dalszych płatności. Rezygnacja nie ma wpływu na Zamówienia Abonamentowe, za które płatność została już zrealizowana.
  12. Dostawca uprawniony jest do rozwiązania umowy na Zamówienia Abonamentowe w przypadku:

    • braku płatności przez Użytkownika za Produkt/-y w danym miesiącu lub
    • braku możliwości pobrania płatności na rzecz Dostawcy w danym miesiącu w przypadku płatności odnawianych automatycznie lub
    • braku dostępności Produktu będącego przedmiotem Zamówienia Abonamentowego.

    W razie otrzymania przez Dostawcę ceny lub innych należności za niedostępny Produkt, Dostawca zwróci je Użytkownikowi.

§ 7. Funkcjonalności w ramach Usługi elektronicznej

  1. Korzystanie z Usługi elektronicznej jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system operacyjny Użytkownika następujących, minimalnych wymagań technicznych: aktualna przeglądarka Safari lub Opera lub Chrome lub Edge lub Internet Explorer lub FireFox.
  2. Aby korzystać z Usługi elektronicznej należy mieć dostęp do Internetu.
  3. Dostawca informuje, że okazjonalnie może dochodzić do przerwy w świadczeniu przez niego Usługi elektronicznej, co związane może być z wprowadzaniem zmian technicznych w działaniu Serwisu. Dostawca dołoży wszelkich starań, aby przerwy te miały miejsce w godzinach nocnych i trwały możliwie jak najkrócej.

§ 8. Zawarcie Umowy kupna-sprzedaży

  1. Zawrzeć Umowę kupna-sprzedaży może każdy Użytkownik.
  2. Umowa sprzedaży zawierana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz, w zakresie dostawy, realizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W indywidualnych przypadkach, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedającym możliwa jest dostawa do innego kraju.
  3. Ceny podane w Sklepie internetowym są cenami brutto, zawierają należny podatek VAT i nie zawierają informacji o kosztach dostawy lub wszelkich innych kosztach, które Użytkownik będzie zobowiązany ponieść w związku z zawarciem Umowy kupna-sprzedaży, o których Użytkownik zostanie poinformowany po dokonaniu wyboru sposobu dostawy i formy płatności.
  4. Przed zawarciem Umowy sprzedaży Użytkownik za pośrednictwem Serwisu wybiera wśród Produktów dostępnych w aktualnej ofercie Sprzedawcy, rodzaj Produktu oraz jego ilość, a także podaje miejsce dostawy oraz formę płatności. Następnie, jeszcze przez złożeniem Zamówienia przez Użytkownika, Użytkownikowi w podsumowaniu Zamówienia podana zostanie informacja o wszystkich należnościach do zapłaty przez Użytkownika w kwocie zawierającej już wszystkie należne podatki- w tym o:

    • cenie całkowitej cenie brutto zamówionych Produktów,
    • kosztach transportu oraz ich składowych, a także
    • kosztach związanych z wybraną formą płatności.

  5. Przedmiotem umowy kupna-sprzedaży mogą być wyłącznie Produkty aktualnie dostępnej w ofercie Sprzedawcy. Nie jest możliwe zamówienie Produktów oznaczonych jako „niedostępne”. W przypadku Zamówień Abonamentowych Użytkownik, do czasu wypowiedzenia umowy przez którąkolwiek ze Stron na zasadach opisanych w § 6 ust. 11 i 12, otrzymywać będzie co miesiąc wybrany przez siebie Produkt- pod warunkiem jego wcześniejszego opłacania.
  6. Złożenie Zamówienia przez Użytkownika następuje poprzez zaznaczenie (kliknięcie) przycisku „Pojedynczy zakup”, a następnie „Wybierz formę płatności”. Złożenie Zamówienia Abonamentowego przez Użytkownika następuje przez zaznaczenie (kliknięcie) przycisku „Zasubskrybuj”, a następnie „Zapłać teraz”.
  7. Do zawarcia Umowy sprzedaży, dochodzi:

    1. pod warunkiem dokonania przez Użytkownika płatności za Zamówienie. W przypadku braku dokonania płatności wskazanej w podsumowaniu Zamówienia w ramach jednorazowej sesji płatności, która trwa 60 min, zamówienie będzie anulowane (umowa będzie uważana za niezawartą). Wyjątkiem od powyższej zasady jest wybranie metody płatności „za pobraniem”;
    2. z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę Zamówienia (potwierdzenia zawarcia Umowy kupna-sprzedaży wraz z podsumowaniem jej warunków poprzez wiadomość e-mail na wskazany adres Użytkownika).

  8. Płatność może nastąpić wyłącznie za pośrednictwem Dostawcy usługi płatniczej i na zasadach przez niego wskazanych. Po dokonaniu płatności przekazywane jest potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z informacją m.in. o możliwości odstąpienia od umowy.
  9. W przypadku Zamówienia Abonamentowego płatność możliwa jest wyłącznie za pośrednictwem płatności odnawianej automatycznie, pobieranej na rzecz Dostawcy każdego 15tego dnia miesiąca.
  10. W razie utrzymywania przez Użytkownika Zamówienia Abonentowego przez okres 1 roku oraz zamówienia i opłacenia w tym okresie łącznie 12 Zamówień, Dostawca na swój koszt wraz z dwunastym Zamówieniem dostarczy Użytkownikowi trzynaste Zamówienie na ten sam Produkt, który był przedmiotem Zamówienia Abonamentowego. W razie odstąpienia przez Użytkownika od umowy w zakresie dwunastego Zamówienia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Użytkownik zobowiązany będzie odesłać Dostawcy także trzynaste Zamówienie.

§ 9. Szczególne warunki dotyczące Umowy sprzedaży

  1. Wysyłka Towaru (przekazanie przez Sprzedawcę Towaru wybranemu przewoźnikowi celem jej dostawy do Użytkownika) nastąpi w terminie do 6 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy kupna-sprzedaży, w przypadku zaś Zamówień Abonamentowych w terminie 6 dni roboczych od dnia uznania rachunku bankowego Dostawcy,
  2. Zamówione Towary są dostarczane do Użytkownika za pośrednictwem Doręczyciela na adres wskazany w formularzu zamówienia. W przypadku wyboru InPost Sp. z o.o. jako Doręczyciela, adresem dostawy zamówionych Produktów będzie adres paczkomatu wybranego przez Użytkownika w momencie składania zamówienia.
  3. Dostawa Produktów nastąpi w terminie uwzględniającym czas na ich wysyłkę oraz czas na ich doręczenie przez Doręczyciela. W dniu wysłania zamówionych Towarów do Użytkownika przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Użytkownika informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę. Czas dostawy zamówionych produktów- liczony od dnia potwierdzenia przez Sprzedawcę Zamówienia- wynosi, w przypadku doręczenia za pośrednictwem:

    1. firma kurierska DPD - maksymalnie 10 dni roboczych,
    2. InPost Sp. z o.o. - maksymalnie 10 dni roboczych

    W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Sprzedawcy, w szczególności opóźnień dostawy surowca, dopuszcza się możliwość wydłużenia terminu wysyłka zamówionych Produktów, na czas nie dłuższy jednak niż 6 dni roboczych. W takim przypadku Sprzedawca poinformuje o wystąpieniu opóźnienia w drodze wiadomości e-mail i określi przewidywany termin wysyłki Towaru z uwzględnieniem niniejszego zapisu.

  4. W obecności pracownika Doręczyciela należy zweryfikować czy opakowanie nie jest naruszone. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy spisać z pracownikiem Doręczyciela protokół szkody. W przypadku zaś dostawy zamówionych Produktów za pośrednictwem InPost, DPD szkodę należy zgłosić według postępowania reklamacyjnego znajdującego się na stronie internetowej odpowiedniego przewoźnika.

§ 10. Tryb postępowania reklamacyjnego i pozasądowe metody rozstrzygania sporów

  1. Dostawca względem Użytkownika ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy o korzystanie z Usługi elektronicznej.

    Reklamacje mogą być zgłaszane przez Użytkownika na reklamacje@vivoplena.pl. W tym celu Użytkownik może posłużyć się wzorem formularza reklamacji, stanowiącym załącznik do niniejszego regulaminu.

  2. Dostawca rozpatrzy reklamację i powiadomi Użytkownika o jej rozpatrzeniu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni. W przypadku Użytkowników będących konsumentami, jeżeli Dostawca nie udzielił odpowiedzi na reklamację w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, uważa się, że uznał reklamację. Odpowiedź na reklamację Dostawca przekazuje Użytkownikowi będącemu konsumentem na papierze lub innym trwałym nośniku.
  3. Reklamacja powinna zawierać opis przyczyny reklamacji oraz dane pozwalające na identyfikację Użytkownika. Dostawca jest zobowiązany rozpoznać reklamację złożoną przez Konsumenta, nawet jeśli nie zawiera ona danych wskazanych w zdaniu poprzedzającym.
  4. Niezależnie od złożenia reklamacji Użytkownik jest uprawniony do dochodzenia swoich praw zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w ramach postępowania sądowego. Dostawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich
  5. Każdy Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie swoich uprawnień oraz w sprawie sporu z Dostawca, np. zwracając się w tym celu do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Informacje dla Konsumentów, w tym informacje na temat możliwości uzyskania pomocy, dostępne są również na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (https://www.uokik.gov.pl) w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
  6. Konsumenci zamieszkali w innym kraju niż mogą kontaktować się z jednym z Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net). Informacje na temat działania Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich oraz listę kontaktów do jednostek Sieci w zależności od miejsca zamieszkania znajduje się pod adresem: https://commission.europa.eu/live-work-travel-eu/consumer-rights-and-complaints/resolveyour-consumer-complaint/european-consumer-centres-network-ecc-net_pl.

§ 11. Niezgodność towaru z umową

  1. Postanowienia niniejszego §11 dotyczą odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta za zgodność z umową dostarczonego Konsumentowi Towaru.
  2. Towar jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego:

    1. opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, a w odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi - również kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji;
    2. przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny konsumentowi, o którym konsument powiadomił przedsiębiorcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który przedsiębiorca zaakceptował.

    Ponadto towar, aby został uznany za zgodny z umową, musi:

    1. nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
    2. występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi - również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że przedsiębiorca wykaże, że:

      • nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
      • przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
      • publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję konsumenta o zawarciu umowy;

    3. być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia konsument może rozsądnie oczekiwać;
    4. być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które przedsiębiorca udostępnił konsumentowi przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.

    Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową w zakresie, o którym mowa w ust. 2 wyżej, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w ust. 2 wyżej, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.

    Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest krótszy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru, lub charakterem braku zgodności towaru z umową.

    Sprzedawca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności towaru z umową określonego wyżej, jeżeli brak ten podstępnie zataił.

  3. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.

    Zgłaszając Sprzedawcy niezgodność Towaru z umową, Użytkownik może posłużyć się wzorem formularza niezgodności, stanowiącym załącznik do niniejszego regulaminu.

    Przedsiębiorca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub przedsiębiorca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

    Przy ocenie nadmierności kosztów dla przedsiębiorcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności towaru z umową, wartość towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

    Przedsiębiorca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której przedsiębiorca został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi przedsiębiorca.

    Konsument udostępnia przedsiębiorcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Przedsiębiorca odbiera od konsumenta towar na swój koszt.

    Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z towaru, który następnie został wymieniony.

  4. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

    1. przedsiębiorca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z ust. 3 wyżej;
    2. przedsiębiorca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z ust. 3 wyżej;
    3. brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że przedsiębiorca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
    4. brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w ust. 3 wyżej;
    5. z oświadczenia przedsiębiorcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

    Obnizona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.

    Przedsiębiorca zwraca konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny.

  5. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.

    Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie umowy konsument może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez konsumenta wraz z towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową.

    W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca towar przedsiębiorcy na jego koszt. Przedsiębiorca zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.

    Przedsiębiorca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

§ 12. Rękojmia

  1. Postanowienia niniejszego §12 dotyczą odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu rękojmi przy sprzedaży wobec Kupującego będącego Przedsiębiorcą, z wyjątkiem przedsiębiorcy, o którym mowa w art. 5564 ustawy kodeks cywilny (tj. osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospododarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej).
  2. Spzedawca zapewnia sprzedaż Towaru pozbawionego wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego będącego przedsiębiorcą, jeżeli Towar ma wadę.
  3. Jeżeli Towar ma wadę, Przedsiębiorca może:

    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Przedsiębiorcy wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.

      Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Przedsiębiorca może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Przedsiębiorcę jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narazałby Przedsiębiorcę inny sposób zaspokojenia.

    2. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Przedsiębiorcy.

  4. Spzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Przedsiębiorcy, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Przedsiębiorcę jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
  5. Przedsiębiorca, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. Koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
  6. Spzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Przedsiębiorcy. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Przedsiębiorca może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Przedsiębiorca żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru, lub usunięcia wady.
  7. Spzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
  8. Odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Kupującego będącego Przedsiębiorcą ogranicza się do wysokości ceny brutto, za jaką Kupujący nabył Towary.
  9. W zakresie nieuregulowanym niniejszym § 12 do odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu rękojmi przy sprzedaży wobec Kupującego będącego przedsiębiorcą, stosuje się odpowiednio postanowienia ustawy kodeks cywilny.

§ 13. Zmiana Regulaminu i postanowienia końcowe

  1. Dostawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu w przypadku:

    • konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów prawa znajdujących odpowiednie zastosowanie do niego i do usług świadczonych przez Dostawcę- w celu zachowania zgodności z prawem;
    • konieczności dostosowania Regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz publicznych;
    • zmiany funkcjonalności Serwisu, w tym Sklepu Internetowego;
    • zmiany warunków technicznych świadczenia usług drogą elektroniczną;
    • zmiany danych Dostawcy;
    • poprawy jakości obsługi Użytkowników;
    • zmian organizacyjnych u Dostawcy lub zmian procesu zawierania umów za pośrednictwem Sklepu.

  2. O zmianie treści Regulaminu Użytkownik zostanie poinformowany za pośrednictwem komunikatu opublikowanego na stronie Serwisu oraz w wypadku zarejestrowanych użytkowników, za pośrednictwem wiadomości e-mail.
  3. Zmiany w Regulaminie wchodzą w życie po upływie 7 dni od daty podania ich do wiadomości w sposób określony w ust. 2.
  4. Zmiany w Regulaminie nie wpływają na treść i wykonanie umów Usług elektronicznych, w tym Umów kupna-sprzedaży zawartych przed dniem wejścia w życie zmian.
  5. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej, w tym Umowy kupna-sprzedaży podlegają prawu polskiemu.
  6. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Konsumenta, przysługujących mu na mocy przepisów prawa powszechnie obowiązującego. W przypadku niezgodności postanowień Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
  7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
  8. Regulamin obowiązuje od 01.06.2025r.

Załączniki:

Pobierz Formularz Odstąpienia od Umowy

Pobierz Formularz Reklamacji Usługi Elektronicznej

Pobierz Formularz Niezgodności Towaru

Pobierz Formularz Wypowiedzenia Abonamentowego

© 2025 Bonviro sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.